27 лютого відбулося засідання методичного об’єднання вчителів фізики загальноосвітніх навчальних закладів Шишацької селищної ради.
Досвідом використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, поєднання їх з елементами  проблемного та інтерактивного навчання ділився вчитель Кашуба Володимир Вікторович. Відкритий урок у 10 класі підтвердив незаперечний  факт: елементи інновацій підвищують мотивацію до пізнавальної діяльності, є засобом підвищення якості та ефективності навчання.
Однією із форм творчої співпраці вчителя та учня, формування у старшокласників предметних та життєвих компетентностей є науково-дослідницька робота.
Досвід створення умов для виявлення і розвитку здібностей та умінь вихованців презентувала своїм колегам учитель фізики Кашуба Ніна Михайлівна. Участь учнів закладу в обласних конкурсах-захистах МАН, конкурсі «Фізика в житті людини» є результативною. Призер ІІ етапу конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН 2018 року, учень 10 класу Матвієнко Сергій виступив перед учасниками зібрання із презентацією роботи «Шляхи підвищення ефективності фотоелектричних перетворювачів енергії».
З метою  обміну досвідом учителі Бережна Людмила Петрівна (опорний  заклад «Шишацька спеціалізована школа ім. В.І. Вернадського Шишацької селищної ради Полтавської області») та  Кашуба Володимир Вікторович (Сагайдацький навчально-виховний комплекс)  представили свої педагогічні надбання у міжатестаційний період.
«Робота вчителя  незвичайна: він усе життя вчить інших, і все життя вчиться сам – за книгами, у колег, в учнів…». Методичний практикум, який виконали учасники заходу, вкотре підтвердив цю відому істину.  Інтернет-серфінг  «ЗНО-2018. Фізика», «10 ТОП цікавих демонстрацій з фізики»,  «Учитель  Нової української школи. Творчий портрет»  – теми завдань,  які  педагоги виконали на «відмінно».   
У роботі методичного об’єднання взяла участь методист відділу освіти Шишацької селищної ради Левченко Любов Василівна. Були прийняті рекомендації, орієнтовані на діяльнісний підхід до викладання предмета, підвищення якості навчально-виховного процесу, формування життєвого досвіду в учнів, удосконалення фахового рівня вчителів.







 
