Інноваційні форми як засіб розвитку творчих здібностей учнів на заняттях з англійської мови» – тема районного методичного об’єднання, засідання якого відбулося на базі навчального закладу 2 грудня 2014 року. Головною метою вивчення іноземної мови в школі є формування комунікативної компетенції учнів.
Комунікативний підхід направлений на навчання спілкування й формування здібностей до міжкультурної взаємодії. Досвід роботи щодо формування загальнонавчальних компетентностей учнів, використання традиційних та інноваційних технологій, різних форм та прийомів розвитку творчої особистості школяра на уроках та в позакласній роботі своїм колегам презентувала вчитель вищої кваліфікаційної категорії Береза Зоя Олександрівна. Вже не один рік поспіль вона успішно працює над проблемною темою «Упровадження комунікативно-когнітивного методу в умовах компетентнісного підходу до навчання».
Береза З.О. вдало використовує нові інформаційні технології, можливості Інтернет-ресурсів для навчальної діяльності під час формування і розвитку комунікативної культури школярів, практичного опанування ними іноземною мовою. Використання на уроці комп’ютера, інтерактивної дошки дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним. Тому вчитель створила власний блог, працює над поповненням його контенту.
«Не навчайте дітей так, як навчали вас – вони народилися в інші часи» – цей відомий вислів Конфуція є девізом успішної співпраці вчителя з учнями. Підтвердженням цього були відкритий урок у 7 класі за темою «Ukraine. The Capital of Ukraine» та позакласний захід для учнів 8-11 класів “Be Healthy!” – виступ шкільної агітбригади «Сила + Грація, керівник Степаненко Марина Миколаївна, заступник директора з виховної роботи.
У ході засідання його учасники виробили ряд рекомендацій щодо покращення якості навчання іноземній мові:
• застосовувати інноваційні процеси в організації вивчення іноземних мов з метою розвитку творчих здібностей учнів;
• забезпечувати індивідуалізацію й диференціацію навчання, застосовуючи сучасні педагогічні технології;
• вважати пріоритетним напрямком навчання іноземної мови створення реальних, справжніх життєвих ситуацій, тобто принцип автентичності.
• добирати форми і методи організації навчальної діяльності, які сприяють розвитку активного, самостійного мислення учнів, розвивають творчість, пізнавальну діяльність.