Презентуємо досвід

На базі школи проведено семінар-практикум із проблеми «Інноваційні технології як засіб розвитку творчої особистості на уроках обслуговуючої праці». Досвід роботи, методи та прийоми, які забезпечують успішну реалізацію завдань навчально-виховного процесу, учасникам семінару представила вчитель-методист, член ОСДГ «Проектування як метод пізнання в освітній галузі «Технології», керівник районного методичного об’єднання, школи зразкового педагогічного досвіду Світлана Валентинівна Ляшенко.

Онлайн семінар


Учитель переконана: «Повноцінні тільки ті знання, які дитина здобула власною активністю». Тож весь процес спілкування з вихованцями спрямовує на розвиток особистості, формування ключових життєвих компетентностей. Проектні, інтерактивні методики, інтегровані та бінарні уроки забезпечують формування вмінь, навичок і цінностей учнів, створюють атмосферу взаємодії та співпраці.

На звязку м. Комсомольськ

Світлана Валентинівна широко використовує у своїй роботі ІКТ. Цього разу вона запропонувала колегам презентацію досвіду роботи та фрагмент інтернет-уроку за темою «Виготовлення вишитого виробу». Учні 6 класу нашого закладу та Комсомольської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів ім. Л.І. Бугаєвської в онлайн-режимі демонстрували та захищали проекти, «доторкнулися» до історії, традицій, технік вишивки, долучилися до національної культури та самобутності українського народу.

Майстер-клас для вчителів

Сучасний учитель має вдосконалювати свою майстерність щодень. Тож учасники заходу розширили свої художньо-практичні вміння при проведенні майстер-класів «Виготовлення квітів у техніці «Ганутель» та «Виготовлення виробів із краватки» (навчальний модуль «Технологія оздоблення виробу»).
Підводячи підсумки роботи семінару-практикуму, методист РМК відділу освіти, молоді та спорту Шишацької райдержадміністрації А.Б. Хомлюк, учасники семінару зазначили, що головним завданням реалізації нового Державного стандарту, нової (зміненої) програми з трудового навчання (5-9 класи) є формування технологічно грамотної особистості, підготовленої до життя і активної трудової діяльності в умовах сучасного високотехнологічного, інформаційного суспільства.

Учасники семінару-практикуму виробили рекомендації:
– впроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології, використовувати проблемно-пошукові та дослідницькі завдання, проектне навчання з метою формування креативної особистості;
– постійно спрямовувати свою діяльність на розвиток ініціативності, самостійності, творчості, працелюбності, розвиток художньо-практичних умінь і навичок, емоційно-естетичного досвіду учнів;
– створювати умови для реалізації особистісно-орієнтованого підходу до навчання, виховання та розвитку конкурентоспроможної особистості;
– практикувати використання «хмарних» технологій;
– на уроках та в позакласній роботі з предмета прилучати учнів до національної культури, збереження та примноження народних традицій.